just keepin' it real..

shoooo alla läsare ;D ny dag nya tag hehehe.
inledde dagen me en stadig kebab talrik +extra sås o diskuterade olika artister och band. då kom vi in på det här bandet tokio hotel. whats up with them?  HAHA ser ju helt skumt ut. först har dom en emo som sångare. sen nån förvirrad hiphop/reggae kille på elgitarr(?) o sen 2 okända som finns me i bakgrunden, bara för att. så jävla otippad grupp och det roligaste är att man märker att dom är ihopsatta me varsin specifik image för att locka så många fan's som möjligt. fattar ni? okej då ska vi förklara lite närmare.. den här reggae/hiphop killen har dom klätt ut lite sådär för att förvirrade tjejer o killar som gillar just dom två genrérna ska dras till bandet. killen klär sej ganska coolt o snyggt o folk fastnar för hans look. emo killen, samma sak där. folk inom den typen av musik/stil dras till bandet tack vare honom. dom två killarna i bakgrunden finns ba me för att det ska bli ett riktigt band och dom har ingen specifik fanclub direkt. hehe det roligaste av allt är ju att dom två tvillingarna (bandets frontfigurer) ser ut som tjejer, ONEKLIGEN! dom har helt kvinnliga drag o emon är ju sminkad vilket bara gör situationen mer bisarr. kanske dom två är valda till bandet tack vare sina kvinnliga drag. det kanske är nåt som lockar bögar? hehe hur som helst, ALLA som köper det här bandets skivor o går på deras konserter är hjärntvättade, och det är fett tydligt av vad. THE JOKE'S ON YOU BITCHES! hela deras koncept är fake fake fake så man skulle kunna kalla dom för horor eftersom dom säljer sej själva genom att ta emot pengar för att bli nånting dom inte är.

fake aSs bitches

peeaaace
/h-h-h-haateerzzz

Kommentarer
Postat av: Marie my life as i see it

Faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig så satt jag å hade värsta förvirringen första gången jag såg en video med dom, jag kunde inte lista ut om Huvudsångaren var en kille eller en tjej!!!

2008-03-17 @ 20:39:00
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: smaras

nu kommer du få massa hatkommentarer från deras fans hahahahaha

som jag sa är här inne o har koll på dig/er :P

2008-03-17 @ 21:11:02
URL: http://smaras.webblogg.se
Postat av: Emma

du borde byta din profilbild.

2008-03-17 @ 21:14:13
URL: http://fashionmom.blogg.se/
Postat av: smaras

omg sluta spamma mig :P o wow såg att ni bytt mailadress hehe hur många är ni i bloggen btw?? vilka åldrar?? kanske finns ngn för mig ;) *ASG*

2008-03-17 @ 21:59:48
URL: http://smaras.webblogg.se
Postat av: smaras

haha oj jag trodde d va killar :D men er blogg är grymt skön keep up the good work babes!

2008-03-17 @ 22:44:05
URL: http://smaras.webblogg.se
Postat av: smaras

trodde iofs inte att ni va svenska boys utan "blatte" killar hehe men kul är d :D

2008-03-17 @ 22:52:28
URL: http://smaras.webblogg.se
Postat av: nennee

Funny shit, indeed

2008-03-17 @ 23:12:23
URL: http://nusses.blogg.se
Postat av: alena

.......... HAHAHAHA! ah de skit synd!

2008-03-18 @ 10:43:51
URL: http://aleenaa.blogg.se
Postat av: ulrika

hahahahahah :) det är typ så

2008-03-18 @ 12:29:15
Postat av: fröken m

hahah.. så skööön blogg :)

2008-03-18 @ 17:27:06
URL: http://allstarflashback.blogspot.coh
Postat av: Marie my life as i see it

Ja det var en aning förvirrande minst sagt =)

2008-03-18 @ 23:22:09
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: maja

synd att du/ni inte vet vad ni snackar om.

2008-03-19 @ 20:27:32
URL: http://majzie.blogg.se
Postat av: maja

tss... men ni kan ju kanske tänka efter lite. Varför skulle det inte vara deras egna stilar. Om man ser på bilder från när dom är små så har dom samma stil och det är inte ngt ngn annan har sagt till dom att dom ska ha ?

2008-03-19 @ 20:51:15
URL: http://majzie.blogg.se
Postat av: Dedu

Men gud va onödigt att sncka skit om TH vafan tänk innan du säger nåt lilla flicka,skit i om tvillingarna ser ut som tjejer,och ja jag har hört det förr men jag ignorerar det men jag orkar typ inte längre vafan har du problem hur dom ser ut ?..förresten det är fel av mig och bara hacka på dig men jag bryr mig..tänk om nån sa så om din favvo artist/band,helt klart att du skulle blivit arg och håll det fan för dig själv om du lika gärna ska snacka skit om dom !..och för det första är inte Bill emo ser du inte att han är normal?.Och dom andra som du sa att dom var i bagrunden existeras också faktist dom förtjänar med som Bill och Tom,dom är faktist inte BARA i bagrunden utan dom är viktiga dom med för om dom inte skulle ställt upp för Bill o Tom skulle inte ett sånt här underbart band funnits!

2008-03-19 @ 20:54:31
Postat av: HATERZ

svar till ''Dedu'': fett rolig kommentar du är välkommen tillbaka me fler sånna! förstår dock inte riktigt vad du vill ha sagt men de är lika roligt endå ,keep em comming ;D

2008-03-19 @ 21:01:48
URL: http://haterz.blogg.se
Postat av: maja

klart att dom har en speciell image osv, men det du skriver i din text är helt patetiskt så man bara vill spy. Tycker nästan lite synd om dig/er, ni har inget bättre för er och då måste ni skriva och klaga på dom, skaffa er ett liv och en bättre blogg (Y)

2008-03-19 @ 21:24:34
URL: http://majzie.blogg.se
Postat av: maja

nope, jag klagar inte på er. Jag säger bara sanningen.

2008-03-19 @ 21:37:35
URL: http://majzie.blogg.se
Postat av: maja

håll dig till ämnet.

2008-03-19 @ 22:01:35
URL: http://majzie.blogg.se
Postat av: maja

knäckt nej ? tss, absolut inte :) vad hade du velat att jag skulle skriva då? fanns inget vettigt att skriva efter det. tjo.

2008-03-19 @ 22:08:46
URL: http://majzie.blogg.se
Postat av: paarasto

asså fan vad jag dör av garv av era inlägg asså ni är för sköna, e ni killar eller tjejer ? :S
måste bah klaga här , ni vet väll vad emo är ? det e iallafall inte nån som skär sig yada yada, tänk på det innan ni skriver,(ni kanske vet jag venne mn det verkar inte som det i inlägget)
detta säger jag bara för att jag älskar tokio hotel annars hare så bra ! ni e fett sköna

2008-03-19 @ 23:19:51
URL: http://www.parasto.blogg.se
Postat av: veronika

Det här är ju lite onödigt, tycker du själv inte det?

2008-03-19 @ 23:53:09
URL: http://heyfishy.blogg.se
Postat av: veronika

Att skriva sådär. Bara onödigt.

2008-03-20 @ 00:02:25
URL: http://heyfishy.blogg.se
Postat av: veronika

vet du inte vad du har skrivit själv? Tom och Bill tjejer fansen hjärntvättade... ?

2008-03-20 @ 00:13:54
URL: http://heyfishy.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag söker upp din IP adress på engång och anmäler ;)lycka till med livet framöver.

2008-03-20 @ 00:25:42
Postat av: Pipalium

Du har rätt att ha dina åsikter om bandets musik,
men när du gör personliga påhopp på fansen och killarna i bandet går du för långt.

ps. Du är så jävla metal.

2008-03-20 @ 00:39:54
Postat av: HATERZ

svar till 'anonym' & 'Pipalium': hehe lyssna, för det första: det finns nåt som heter yttrandefrihet här i sverige vilket till o med gör det lagligt för rasister att säga vad dom tycker, så ja tror inte din anmälan mot oss kommer göra särskilt mycket men lycka till ;D för det andra: det vi skriver i den här bloggen är 50% allvar o 50% latCh vilket betyder att vissa saker ska man ta med en nypa salt, så då va det också sagt. för det tredje o sista: vill tokio hotel säga oss något (vilket vi ej tror eftersom vi inte är dom enda som tycker det här + dom har antagligen viktigare saker att göra) så är dom välkomna att skriva till oss på [email protected]. hehe they'r in the spOtlight, dom vet hur dom ska hantera sånt här så SNÄLLA SLUTA försvara dom ANONYMT dessutom, haha de är bara patetiskt. peaaaCe

2008-03-20 @ 01:26:29
URL: http://haterz.blogg.se
Postat av: veronika

Jag respekterar det ni skriver, javisst ni får ha era egna åsikter men det får även jag, och det borde ni respektera att jag tycker om Tokio hotel och att jag kommer skriva och säga till om det jag tycker och jag står för det till 100% jag med live with it yourself! Men snälla! Ser du någonstans att jag har skrivit att ni skriver allt på blodigt jävla allvar? Nehej skulle inte tro det. OPEN YOUR EYES FFS!

2008-03-20 @ 12:47:17
URL: http://heyfishy.blogg.se
Postat av: veronika

Glöm det! Aldrig att jag ska skita ner min msn med er och låta er ta upp en plats, never ever.

men respektera att jag tycker såhär då? Är det så svårt? Jag tyckr det är onödigt att babbla om att två ser ut som tjejer och dom andra bara "finns" där för att det ska bli ett band av det hela? Nejtack, svara inte på min kommentar förrän ni kommer med något nytt än "Respektera vår kommentar" årh snälla, väx upp.

2008-03-20 @ 13:17:11
URL: http://heyfishy.blogg.se
Postat av: veronika

Förhelvete? Snorunge?

2008-03-20 @ 13:23:57
URL: http://heyfishy.blogg.se
Postat av: Mormor Linky

Lol, jävligt moget då. Tom och Bill såg ut sådär före de blev kända, så det är inte precis så att det e stylister som bestämt hur de ska se ut enbart för att dra till sig människor.
Jag har faktist svårt att ta er seriöst för att:

1 Ni skriver så jävla mycket stavfel
2 Det är så fruktansvärt felriktade påståenden

Det är hemskt att alla ska vara så jävla trångsynta att de inte kan acceptera band med en sångare som har kvinnliga drag. Faktum är att om man bara lyssnar på ett band för att gruppmedlemmarna är snygga så är man dum i huvudet.
Då kan man bara inte påstå att man är en mogen människa, det e så jävla barnsligt. Antagligen så är just ni sådana personer. Ni lyssnar säkert på Ola Svensson eller vad han må heta och Charlotte Perelli. Människor helt utan röst men som ser bra ut i vissas ögon.
Lol, SUCKERS!

2008-03-20 @ 14:10:10
Postat av: peppar

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. lilla söta gumman, snacka inte om sånt du inte förstår. och när du ändå håller på kan du lära dig lite svensk grammatik och att stava rätt.

ha en fortsatt trevlig dag sötnos. det känns bra att veta att du kämpar på i livet trots de allvarliga problem du verkar ha. XOXOXOXO

2008-03-20 @ 14:17:20
Postat av: HATERZ

svar till peppar + mormor linky, vi tar två stekare i 1 smäll ;D

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA FUUCK VA ROLIGA NI ÄR! komedi på hög nivå fan, ni borde köra stand-up :) sötnos hit o sötnos dit, acceptera att alla inte lyssnar på bajz musik som er DEAL WITH IT!

yOu can never break the haterzzzzzzz! peeaCe

2008-03-20 @ 14:27:59
URL: http://haterz.blogg.se
Postat av: Mormor Linky

Oj, ja. Jag förstår att du tycker att jag är såå rolig. Jag menar, jag ansträngde mig ju verkligen för att roa.
Och eftersom ni uppskattade det så ska jag väl skriva någonting lustigt igen då.

Jag är fruktansvärt glad över att ni inte gillar TH, det skulle ju vara så jävligt om fallet var så.
Jag skulle i princip nästan tycka synd om dem. (Nu kan ni skratta lite)

Och ni tycker att all musik jag lyssnar på är "bajz"?
Bara för att jag itne har nått att göra så ska jag räkna upp allt ni tyker att är "bajz".

Bullet For My Valentine
Christina Aguilera
Declan Galbraith
Escape The Fate
Evanescence
Girugämesh
Gnarls Barkley
Good Charlotte
Hawk Nelson
Linkin Park
Michael Jackons
My Chemical Romance
Panic! At The Disco
The Red Jumpsuit Apparatus
Scissor Sisters
The Used
Seconhand Serenade
Within Temptation

2008-03-20 @ 14:43:54
Postat av: HATERZ

mormor linky: taCk för den onödiga informationen! nu har vi inte tid att svara på fler keffa kommentarer från dej så om du har nåt mer intressant att tilägga får du ta det via mail. peaCe

2008-03-20 @ 14:51:18
URL: http://haterz.blogg.se
Postat av: Suckers!

först tycker jag är det är jävigt onödigt av er att hålla på med Tokio hotel, som har sin egen stil, och ni inte ens vågar visa vem ni är ? Ni sanckar så mkt om att ni menar allt ni säger och blaaablaaablaaa, våga visa vem ni är istället !

2008-03-20 @ 17:20:47
Postat av: lilla my

åh, kom igen. ni måste verkligen vara misslyckade människor som driver en blogg kallad "haterz" där ni klankar ner på folk som faktiskt gör något. så jävla tragiskt.

2008-03-20 @ 17:27:44
Postat av: Nikki Nielsen

AHAHAHAH xD
Till en början måstejag bara säga att jag är ett STORT TH-fan :) Men ändå kunde jag inte låta bli att flabba åt det du har skrivit xD Det va faktiskt ganska kul... x)
Men jag tycker ädå du är liite orättvis, jag meanr Bill och Tom har ALLTID sett ut sådär, INNAN dom var kända...
Jaja, du får väl tycka så om du vill x)

2008-03-20 @ 17:55:29
URL: http://nikkiss.blogg.se
Postat av: .

men-.-
hur töntig får man bli?? har ni inget annat för er än att skriva elaka saker om band..>.

2008-03-20 @ 18:37:12
Postat av: Josefine

Det är väldigt svårt att ta er seriöst när ni inte ens kan behärska det svenska språket.
Någonting ni kanske borde tänka på i framtiden om ni vill bli tagna seriöst? :)

2008-03-20 @ 18:52:01
URL: http://bloggfordummies.blogg.se
Postat av: uh

HAHA OMG! Shit snacka om no life här asså! Så jävla omoget! HAHA TÖNT ELLER VAD! Jag hånar dig verkligen ;) Du är jävligt omogen. Och feg. Ofta man skriver sånt där om ett band. Liksom. Du vet inte ett skit om dom. Mkey?! Dom är inte fake. Det ända som är fake här är du och din omogna ''information'' om Tokio Hotel. Tycker du borde läsa på lite innan du sätter dig och skriver massa lögner. Och framför allt borde du tänka på vad du säger innan du öppnar käften. Skirv något sånt här igen om du lär bli hatad av halva världen. Kan överästta vart ända ord du ahr sagt och lägga ut det till fans. På deras språk. så ska vi se hur älskad du blir sen. Jävla fake barn. Om jag kan få veta vem/vilka ni är så skulle det va nice. Så kan man komma och banka lite vätt i ditt/era huvuden. Tragiska person.

2008-03-20 @ 18:54:25
Postat av: anna

jag är inget th fan. lyssnar inte på musiken eller något som helst. Jag vet dock att fansen inte är hjärntvättade, och att bandet bildades för flera år sedan då de hade samma stil som nu för att de gillar sina egna stilar, inte för att de blivit ihopsatta. jag vet detta för att min bästa vän är ett troget fan av dom, och uppskattar deras musik. Jag tycker synd om er faktiskt, tro det eller ej.. era liv måste verkligen suga om ni sitter framför datorn och verkligen tycker ni är tuffa för att ni immiterar bloggkommentatorerna,(vilket ni kan bli anmälda för) och vad jag tycker är ännu mer patetiskt är att den faktan ni säger er ha kunskaper inom, inte alls stämmer. Ni vet verkligen ingenting om tokio hotel, vilket gör er till ännu större nollor än ni målar upp er självbild till att vara. Jag hoppas att ni någon gång i livet vaknar upp ur er lilla fjortisdrömliknande fantasivärld, och inser hur fjolliga ni är och gör något åt det. För detta är bara skrattretande och patetiskt och visar verkligen vilka no life bönder ni
verkligen är.
ha en bra dag, för det ska jag ha. :)

2008-03-20 @ 19:55:41
URL: http://annafinnemang.blogg.se
Postat av: louise

Den här bloggen är patetisk. Och ni verkar inte veta så mycket om bandet. Jag själv är inget fan av deras musik. Men jag tycker att det är sjukt coolt att dom har olika stilar. Jag känner en person som är ett fan av bandet och deras musik och jag blir jävligt arg när du kallar henne för hjärntvättad!
Och sen vågar ni inte ens säga vem ni är ...

2008-03-20 @ 22:29:44
URL: http://louiisehempel.blogg.se
Postat av: sanna

Seriöst, roligast i dag. Jag fattar verkligen inte varför du skriver en massa om dom OM du hatar dom så mkt. Det är ju för fan lika sjukt det!
DU HAR VERKLIGEN BEVISAT HUR JÄVLA OMOGEN DU ÄR!

2008-03-20 @ 23:03:17
Postat av: Kristin

AHAHAHAHAHAHHA. tillåt mig att asgarva, ni är patetiska rakt igenom. Om ni inte gillar dom vet ni antagligen inget om dom och då kan ni likaväl HÅLLA KÄFTEN. Ni skämmer ju ut er med eran okunskap, jag vill spy på er oh skratta på samma gång. Jag brukar vanligtvis ge fan i elaka kommentarer om TH, men det här var ju bara för mycket xD. et märks att ni har noll koll. Ett tips nästa gång - ta reda på lite fakta ;) Dom är inte det MINSTA fejk, de är äkta rakt igenom till skillnad från er. Ni sitter framför era datorer och tror att ni är några jävla schulmans eller nåt? Vakna för fan. Världen lider redan av för många fjortisbonnliknande äckel.

2008-03-21 @ 00:58:05
URL: http://kriz.blogg.se
Postat av: HATERZ

svar till alla anonyma stekare ;) ni skriver ju samma saker så den här gången tar vi ALLA STEKARE i en smäll!

LYSSNA NOGA! för det första: vf klagar ni på att vi är anonyma när ni själva är det? hehe stadigt teCken på vilken nivå eran intelligens ligger :)

för det andra: vi SKITER I ER o vi SKITER I TOKIO HOTEL! skriv vad ni vill, att dom alltid haft den stilen, att vi är patetiska osv. som det står i texten THE JOKE'S ON YOU BITCHES, det är sjukt att ni inte ser hur påverkade ni blir av ett litet latCh inlägg på internet, get a grip fan!

för det tredje: HEHEHEhe det roligaste av allt är ju att ingen av er har fattat att man kanske ska ta det vi skriver med en nypa salt ;D sååå dummma ja svär! ni knäCker er själva så stadigt! men det är fett roligt att läsa så keep em' comming!

hehe avslutningsvis vill vi bara säga att ni aldrig kommer stoppa oss! vi kommer skriva EXAKT det vi vill, sen får ni självklart tycka till men ni kan inte påverka våra åsikter, that's just the way it goes! respektera våra åsikter så respekterar vi era även om vi inte håller med.. alla kan inte tycka likadant!

WE'RE GONNA KEEP ON HATIN! PEAAAACEEE!

2008-03-21 @ 15:20:52
URL: http://haterz.blogg.se
Postat av: Emilia.

Det här var bland det mest patetiska jag läst på länge. För det första kan ni inte uttala er om något ni inte har grundläggande fakta om, visst alla får ha en egen åsikt men att uttala sig på det viset utan grundläggande fakta tycket jag är fel. För det andra kan man inte döma personer på det sättet ni gjort, genom att säga att alla som går på deras konserter osv är hjärntvättade. Jag är själv inget fan av Tokio Hotel, men jag tycker det ni har skrivit är fel och jag tror att ni senare kommer inse hur pinsamma ni faktiskt är.

2008-03-22 @ 21:19:01
Postat av: maja

vf göra en blogg där man ändå bara klagar på allt ? stå för vem ni är för fan !

2008-03-23 @ 18:59:15
URL: http://majzie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0